Vissa dagar kan jag sakna tryggheten från gamla dagar

Hej. Åh, lite trött på min dator eller? Ååh. Nu krånglar den igen. Men den har faktist inte gjort det iofs sen jag köpte den, men nu gör den. Trött jag blir. Aja den funkar iaf, så håller på och flyttar över alla bilder och tjohejsan till ett usb. Sist en dator kraschade så förlorade vi allt =/ Massa bilder försvann och det är riktigt tråkigt. Vill inte att det ska hända igen.
 
Aja, för övrigt är det fine här. Har varit i skolan osv som vanligt och grejat lite. Har varit "på jobbet" och ändrat lite i sommarschemat, fick lite mer tider, det är bra. Är ändå ledig ganska mycket och det är skönt det också. Som det ser ut nu så är jag ledig i två veckor i streck, och sen en vecka drygt lite längre fram innan skolan börjar. Det är skönt och få vara ledig lite längre än bara 2-3 dagar, så man kan hitta på nåt =) Oh inser nu dessutom att jag missade dagen Desperate Housewives. Bara för jag stannade kvar hos Alex juuu. Dom sitter där och "firar" sin avklarade tenta idag som dom hade idag, Alex, Crisse och Rasmus alltså. Jag gick därifrån med en flaska citron. Blev även lovad kaviar och ägg men det skulle vi ta nån annan dag. Haha =) Jag firar inte idag för jag fick reda på mitt tentaresultat på förra tentan och dessvärre så kuggade jag. Crap, men det visste jag. Men men bara bita ihop och se till och klara omtentan och först och främst denna tenta jag pluggar till nu.
 
Ska lägga mig och läsa lite nu, sooo godnight.
 


 
KIss&Love Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0