Studenten? Redan?

Heej. Sitter just nu och käkar torsk och potatis (underbart gott) samtidigt som jag lyssnar på när massa ungdomar ropar och tjoar här nere. Gymnasierna här ute tar studenten idag, vissa tog igår. Vet inte om alla i Göteborg tar denna vecka, känns väldigt tidigt, men nästa kan jag tänka mig. Härligt och lyssna på iaf ;) Glada utrop. Får mig förstås att tänka tillbaka,  med ett glädje på läpparna. Åh massa som åker runt på studentflak, va roligt det ser ut :)

 

Imorrn gästas vi av min MAMMA :) Ska bli så kul att hon kommer hit. Och fint väder verkar det bli också. Perfa. 

 

Annars idag så har jag varit till skolan en sväng, hade en redovisning/diskussion om egenvården. Rätt så bra fakitst. Sen tänkte jag sätta mig lite snart och läsa och gå igenom lite anteckningar. Köpte en ny foundation förut på kicks, en från Kanebo, rätt dyr men jag tror att det är väl spenderade pengar. I och med att jag har sån speciellt hud (svår,, väldigt torr och röd oftast) så behöver jag nån som är riktigt bra och denna verkade vara super. Det var en jättesöt tjej där som hjälpte mig och den känns verkligen jättebra. Har även fått för mig att jag ska baka ikväll, kärleksrutor tänkte jag. Samtidigt som jag städar hela lägenheten (mamma kommer ju imorrn, måste bli skinande rent!), tvättar, syr upp ett par gardiner och eventueeellt tvätta fönster. Men det kommer antagligen inte bli av har jag en känsla av. 

 

Nu ska jag ge katten resten av fisken och sen sätta mig och läsa lite. Sen bort och handla mörk choklad och kokos som behövs till kakan :) 

 

 

Kiss&Love Lina! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0