Söndagsparty hos Lina

Godkväll. Sitter och funderar lite på om jag ska ta en kvällspromenad innan jag hoppar i sängen sen.. meeen, är lite för trött för det tror jag så jag hoppar nog den. Har ändå vart ute hela dagen typ. Imorse lyfte jag faktist på röven och tog mig till gymmet i Backaplan. Tråkigt och gymma själv men tack vare att det är så fint och fräscht där borta så känns det rätt kul och gå dit. Cyklade dit, sen körde nåt intervallpass på en crosstrainer och sen sprang jag så länge jag orkade. Röd som en tomat satte jag mig i bastun med en kall flaska vatten och njöt. Sen hem i regnet. 

 

Efter detta så ville Rasmus ha med mig ut och åka på vespan, haha, så vi drog ut och körde runt lite på den. Alltså vi var tydligen tvugna och köra runt på den för att "köra in den" typ, och dels för att ladda upp batteriet. Jag såg ut som en liten tönt som åkte runt på en grusplan i max 15 km/h. Runt, runt, runt. Men vi får ju inte köra nån annanstans, den är oförsäkrad. 

 

Snackade lite skit med bästa Linnea förut. Saknar dig så. Kan inte du också flytta ner hit till Göteborg? Hihi. Så härlig och ärlig, otroligt genomsnäll. 

 

Här har ni lilla tönten. 

 

Så här tvättar man en katt. Man lurar henne lite. Hon älskar att dricka vatten ur kranen. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag ska bara skriva en massa mysigheter om molly. min nya blogg ska handla om molly och göteborg! :D

puss godnatt!

2009-05-24 @ 22:16:58
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0