diiirty dancing

Godkväll. Riktigt najs väder idag alltså, trodde inte det. Så det blev en cykeltur till Slottskogen för mig och Rasmus idag. Så mysigt och fint :) Vi kikade på sälarna och åt glass i solen. Älskar Linné. Ååh, tänk om man kunde få bo på Linné. Så himla fint och allt finns verkligen där. Nära till allt, nästan. Gooosh vad jag vill bo där. 

 

 

 

Har pluggat lite nu ikväll men nu rör jag inte böckerna nåt mer. Nu ska jag kolla lite på Dirty Dancing 2. Åh jag älskar dansen i början. Han är hoooot. Och på klubben.. Dom är så snygga ;) Man blir så sugen på att rulla lite på höfterna på en het dansklubb. Fast 2:an är förstås inte bättre än 1:an. Jag gillar 2:an tror jag bara för de är på kuuuba y hablan espanõl. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0