En mammahelg ♥

Hellu. Så underbar helg jag har haft. Min mamma har som sagt varit här och vi har haft det så mysigt exakt varenda sekund =) Fint väder hela tiden, som alla andra också har haft =) 

 

Vi har hunnit med massor! I fredags mötte jag upp henne i stan och vi åkte hem till mig. Tanken var att vi skulle gå ut på kvällen och käka och hitta på nåt riktigt kul men både hon och jag var trötta så vi stannade hemma hos mig. Gjorde lite tacos och sen tog en långpromenad längs Eriksberg och pratade om alla mellan himmel och jord. 

 

I lördags tog vi båten över till stan och gick runt på stan i flera timmar och så gick vi till Trädgårdsföreningen. Alltså så himla fint där inne. Värt och se. Både mamma och jag älskar blommor dessutom =) Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning lite och åkte in till Liseberg sen, vann stjärnvinsten på ett Centerhjul, haha, och vi som skulle ut och äta sen. Jaja det fick gå, stolta var vi ju iaf, men lite pinsamt förstås :P Åt på samma restaurang som vi var på när mamma var här i höstas då hon fyllde 50. 

 

Och idag så var det ju passande Morsdag =) Vi gjorde oss fina igen och åkte in till stan igen. Idag har vi mest bara strosat runt, jag har visat henne Göteborg typ =) Råkade ta en buss som gick runt halva Göteborg för att komma till Linné, fikade i Haga och bara gått runt mest. Käkade lunch på ett jättemysigt ställe och kollat secondhandbutiker osv. Sen åkte vi paddan också =) Och nu har hon åkt hem =/ 

 

Men det har varit en supermysig mammahelg =) 

 

Min mamma på båten =) 

 

Jag inne på Trädgårdsföreningen, i växthusen där det minst sagt var en tropisk värme

 

 

Min fina mamma =)

 

Kolla blommorna liksom, så vackert. 

 

Dom här tog jag med mig i sängen, hih =) 

 

Så här kan det bli om man åker Paddan under låga broar =) Då får man sätta sig på golvet! 

 

 

Älskar dig mamma =) 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0