A Lina like Leila

Har suttit i några dagar nu och tittat på avsnitt med Leila Lindholm på nätet. Ni vet, hon Leila bakar, Leilas jul mm. Och jag är fullkomligt förälskad i hennes personlighet. Lugn och harmonisk. Jag lovar att jag också kommer bli sån. Jag älskar att baka och att laga god mat. Fast å andra sidan är jag ju förstås ingen utbildad kock och kommer väl aldrig heller och bli det men jag lär mig. Jag älskar att lära mig, speciellt att baka. Jag bakade bröd igår, förstås inspirerad av Leila =) Dessutom tycker Rasmus att hon är Svergies snyggaste, förutom mig då säger han, och då lär ju han också gilla om jag blir "en Leila" ;D 

 

 

Denna bok fick jag av min syster när jag fyllde år sist, och jag har provat maaassor med gott =) Hoppas hon ger ut en till bok nån gång sen. Hon har två sen förut, tror jag ska köpa dom. Läste dessutom i hennes blogg att hon var gravid, ååh. Va mysigt. Min drömkvinna! Detta inlägg blev visst helt tillägnat Leila, haha =) 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0