Torsdag

Heej. Alltså vilket fint väääder vi har. Låter som en gammal tant men det är verkligen fint väder. Jag blir så glad, folk blir så glada, alla blir så himla glada av solen. Alla. Tror jag. Man blir alldeles galen, man vill bara grabba solglasögonen och ta på sig ett par jeansshorts och ett linne! Men det går ju inte riktigt, för så varmt är det ju inte. Men man vill, eller hur ;)

 

Tentan igår tror jag gick rätt så bra, hoppas på de iaf. Efter tentan var vi ett gäng som tog båten över göta älv och åkte och satte oss på Eriksberg och käka lunch i solen, så himla mysigt :) Jag tog en runda på stan på eftermiddagen också, hittade ett par så snygga skor fast dom var lite för stora och klockan var typ 17.50 när jag var där så jag hade ingen lust och fråga efter en 36:a då direkt. Funderar på att svänga förbi där idag igen och kolla innan gymmet. Annars idag ska sanna och jag sitta med ett arbete som ska redovisas nästa tisdag. Men efter det blir det som sagt träning! Har inte tränat nåt överhuvudtaget på typ en och en halv vecka. Har inte orkat. 

 

Kiss&Love Lina 


Kommentarer
Postat av: anna

hahah verkligen roligt ;) pappa: sover du nu? jag: vaaa, ne. va är klockan? pappa: 10.. jag: VAAAAA, är du säker? fan jag har försovit mig. hehe :p som tur var så var ju klockan bara 10 på kvällen ;)

2009-03-19 @ 21:08:45
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0