Trosdag? Nee, torsdag

Heeej. Oooh nu toksnöar det igen. Varför de? Kunde det inte bara ha fortsatt vara så fint under hela dagen som det var imorse. Tråkigt. Usch har mått piss idag. Imorse mådde jag jättedåligt, men gick iväg till skolan ändå, hade lab så. Men nu mår jag lite bättre. Jag känner inte alls för nånting just nu. Jag vill helst bara lägga mig och sova.. ett bra dag, helst några veckor. Tänk om man kunde få göra nåt helt annat ett tag.. Resa nånstans kanske? Dagarna bara går och gåår, känns liksom inte att man gör nåt vettigt. Visst så pluggar jag och det går bra, tentorna är avklarade än så länge osv men.. Dagarna bara går som sagt. Nån som förstår vad jag menar?

 

Kanske bara är jag som inte vaknat på rätt sida imorse.. kan vara så. 

 

Men men, bra är iaf att dom ringde från jobbet och ville jag skulle börja gå brevid på lördag :) Vet ännu inte om det kommer bli nåt i sommar men jag hoppas det. Tror att jag kommer får jobba lite nu under veckorna och på helgerna iaf, om det går bra på lördag vill säga :) 

 

Ne nu ska jag kliva in och ta en varm härlig dusch. Först ska jag ge Molly en stor skål med tonfisk som hon älskar, för senare ikväll sen och tills imorrn måste hon fasta, hon får inte äta nåt efter klockan tio ikväll, för imorrn är det dags för ett besök hos veterinären. Usch ser inte alls fram emot det :/ Håller tummarna för att det ska gå bra imorrn, trots att det är fredag den 13:e.. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0