Lördagsmorgon

Gomorron. Här är allt fint. Till och med molly mår bra :) Hon är superpigg och verkar knappt ha ont, trots att det är ett flera cm stort stygn. Men nåt hon tycker är fruktansvärt jobbigt är ju förstås tratten hon måste ha på sig, hon är livrädd för den. Den har hon dragit av sig typ fem gånger redan. Hon ska ha den i en vecka ungefär. Och hon behöver ha den för när hon drar bort den så är hon där och slickar, inte bra. Veterinärerna igår var verkligen jättebra iaf :) När vi kom hem igår och så var hon helt groggy, benen bara vek sig och hon ramlade omkull hela tiden så jag fick hjälpa henne upp. Men nu är hon så pigg så :)

 

Snart ska jag iväg och jobba, eller gå brevid rättare sagt. Ska bort vid två. Hoppas det går bra. Funderar på att försöka dra(!) med mig min andra halva på en promenad kanske. Vet att han inte är så pigg på dfet men försöka kan man ju ;D 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:59:16
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0