Laundrydayisittoday

Godmorgon! Sitter här med mitt morgonkaffe och håller på och tvättar, gör snyggt i garderoben, slänger undan massa tjocka tråkiga tröjor och in med annat fint som legat i låda över vintern :) Har även suttit och kollat igenom massa gamla bilder nu på morgonen, i album sen vi var små. Håller på och letar efter ett bra foto till min syrras studentskylt ;D Kommer bli så bra! Tyvärr finns det inte så många bilder kvar, många är borta, finns typ inte en enda bild kvar som våran mamma är med på, är så jääääävla arg för det bara. Det här är från Annas och mitt album också, våra "babyalbum" eller var man ska kalla det.. aja sturnt samma, finns ändå som tur är en hel del på anna att välja mellan :) Anna var så sjuuukt söt när hon var liten :D Haha. Så goo. Hade så goa tjocka kinder och sånt ruffstuff till hår. Nu har jag hittat många bilder att välja mellan ;D 

 

Jag på första bilden och Anna som påskkäring! ;)  

 

Senare idag ska jag till skolan, dock inga föreläsningar eller nåt utan på ALARM, en arbetsmarknadsdag. Åker upp till halv ett eller nåt, sen ska Sanna och jag träffa Lorina och Mathilda över en fika :) Ska bli mysigt! Och senare ikväll ska jag iväg, aah berättar mer om det imorrn. Rasmus har tenta nu, hoppas det går bra. Han kommer nog snart. Och min katt är heltossig. Springer runt och gömmer sig i IKEApåsen som jag bär tvätt i. Så sör när hon ligger där i, och när hon blir trött efter hon busat en stund går hon in där och lägger sig och sover ;) Lite rädd att hon ska trassla in sig där bara, så den åker in i garderoben sen när jag tvättat klart :P 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

haha va söta ;P

2009-03-10 @ 11:34:57
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: anna

ja, inte kul inte! haha, men det är ju ändå du på den första bilden ;)

2009-03-10 @ 20:09:46
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Madde

gulliga bilder på en go tös!

Idag står det i Kuriren att Björnen är en Hund!!! Det har varit en spårare i svartå och sett att det är spår efter en större HUND bland villorna och inte en björn, lite skönt faktiskt. Började känna mig lite nojig =)

Sista helgen i mars är det som de spelar, vet inte precis ännu. Men det vore skitkul att träffa dig.

Vi får höras vidare. Kramisar...

2009-03-10 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0