This is just the way i am.

Godmorgon. Sitter här med mitt morgonkaffe. Här snöar det för fullt, tråkigt. Fast allt blir bara slask. Jag som inte trodde det skulle snöa nåt mer. I natt har jag sovit jättedåligt. Legat och vridit och vänt på mig hela natten. Vaknade av ett ryck (ni vet när man drömmer nåt otäckt och vaknar av att man går nerför ett stup eller nåt. Nu var det nån som ringde till mig, som kom från örebro och frågade efter marie plosjö (?) och sen ett skrik i telefonen.. då vaknade jag) och efter det rycket kunde jag inte somna om. Låg och tänkte på jobb, skolan, hur framtiden kommer att se ut blablabla.. kunde liksom inte släppa allt. Till slut var jag tvungen att gå upp en stund och då märkte jag att dörren var upplåst. Det kunde jag ju ha listat ut innan nästan.. i stort sett varje dörren råkat ha varit upplåst (gillar inte när den är det på natten, det måste vara låst) så har vi båda sovit jättedåligt. Så jag anser att det var därför det var en dålig natt ;) Rasmus har nämligen inte heller sovit bra inatt. Konstigt, eller hur? ;)

 

Idag blir det en pluggdag, liksom igår. Igår var rasmus borta hela dagen nästan, från nio på morgnonen till sex på kvällen typ. Han var hos Crisse och pluggade. Jag satte mig en stund då också, sen drog jag in till stan och köpte lite nya träningskläder och sen gick och tränade, så skönt. Var där en timme drygt. Fortsatte sedan att plugga, jag vet riktigt boring är jag, sen när rasmus kom hem så tog vi en promenad. Det är så himla fint här ute. Så fräscha byggnader överallt. Sen gick vi hem och gjorde varma mackor med ananas på och kollade på melodifesivalen =) Nej, nu ska jag sätta mig och läsa. Fixade tentan som jag hade förrförra måndagen btw! :D Trodde faktist inte det. Skönt. 

 

Kiss&Love Lina! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0