I want to work, work, work

God Morgon allesammans. Har precis smugit ur sängen, försökte vara så tyst som möjligt så jag inte skulle väcka Rasmus (inte så lätt i en liten etta). Vi tänkte sova ut lite idag, klockan är ställd på nio men jag vaknade ändå typ kvart över sju. Försökte somna om men slutade ändå med att jag slog på Vakna med the voice. Men Rasmus sover iaf så jag får fortfarande smyga lite. 

 

Arbetsmässan igår var väl inte direkt nåt att ha, inte när man har två år kvar iaf. Bättre att gå dit när man börjar närma sig slutet av sin utbildning. Känns så avlägset nu. Efter det blev det en mysig fika på Linné med Mathilda och Lorina, roligt och träffa dom igen! Och Sanna förstås :) Så himla fint på Linné. Sanna och jag hittade en pärlbutik som vi blev alldeles tossiga i. Vi ska gå dit igen när vi planerat hur alla våra armband och halsband ska se ut som vi ville göra ;) Den butiken kan jag verkligen rekomendera att titta förbi om man strosar runt på Linné. Kommer dock inte ihåg vad den heter, kanske bara Pärlbutiken. 

 

Sen åkte vi hem och kl sex hade jag en arbetsintervju. Jag ringde i förrgår på ett jobb som personlig assistent och igår var jag där och pratade lite med dom. De skulle höra av sig. De gillade mig iaf och de behövde nån som kunde jobba i sommar och lite helger och så, perfekt! Så jag hoppas att de hör av sig och vill att jag ska jobba där! 

 

Jaja, idag är det inläsningdag så Sanna och jag ska sitta i studierummet och plugga sen. Men innan det och efter att Rasmus har vaknat så tänker jag dra med honom på en promenad! :) Om jag lyckas :P 

 

(Och enligt Madde (kuriren) iaf, btw, så var björnen i Svartå tydligen ingen björn utan en stor hund. Bara hoppas på att det är sant! :) )

 

Kiss&Love Lina! ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötisen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 13:39:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0