Friday i'm in love

God fredagkväll alla mina vänner! Vad görs ikväll då? Jag ska precis hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, ska bort till Cally i min klass sen! Ska bli roligt, hade inte alls tänkt att hitta på nåt speciellt idag men så frågade dom om vi ville komma sanna och jag :) Igår var det inte heller tänkt att det skulle bli nåt speciellt men Rasmus drog med mig på pubrunda på Chalmers, skitroligt, jättemkt folk. Chalmers har tentaveckor, till skillnad från vad vi har, och de hade sin förra veckan och efter en tentavecka så öppnar alla pubar och det är feeeest. typ :P Kvällen var inte lång, kom hem kanske runt 11 men vi hann med mkt! Vi åt världens, jag skojar inte, vääärldens godaste hamburgare igår! Eller så var vi bara riktigt hungriga ;) 

 

Köpte dom där ursnygga skorna jag tittade på igår? I förrgår kanske? Så himla snygga och sköna att gå i, trots en rätt hög klack! Ne nu måste jag duscha sen ska jag nog höra med rasmus om jag får komma ner en stund till hans kompis (där rasmus är alltså), det var just precis uppe ett gäng på typ 6 pers här och härjade en stund. 

 

Kiss&Love Lina! ♥

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0