Underbar och älskad av alla - Martina Haag

Heej. Back to göteborg igen. Gnäll på tåget hem, hamnade brevid två kärringar (antagligen arbetskamrater) som snackade om sina jobb. om hur dåligt dom tjänar och hur mkt dom får jobba och slita, hoppas jag får ledigt på påskafton nu bara och bla bla bla.. framför allt om hur dåligt dom tjänade. sånt tycker jag är så hiimla jobbigt och sitta och lyssna på. gnäll. oh. Sällskapet jag fick på tåget till Laxå var desto bättre. Tåget var proppfullt av männsikor så jag traskade vidare till restaurangvagnen och satte mig vid ett bord. där kom en kvinna och frågade om hon fick slå sig ner och det fick hon såklart. Hon var den trevligaste, främmande, människa jag träffat på länge. Vi pratade om allt! Sånt är kul! Det slutade med att vi delade på en öl och åt chips och choklad! Mkt trevlig resa! :)

 

Skönt och vara hemma över helgen, trots att det kanske inte blev den bäst tänkbara helgen.. har inte gjort nåt speciellt, mest varit hemma hos mamma. Idag hälsade vi på mormor och morfar också som jag inte hann sist. alltid lika trevlig och dricka kaffe med dom :) Gick ner till pappa också och fick raggmunk som vanligt ;D Satt och rotade igenom alla bilder där nere och tog med alla "våra" bilder upp till mamma. Så vi inte blir av med fler. Sen blev klockan så mkt att det var dags att åka hem. En helg går fort måste jag säga. Alldeles för fort. Hann varken med att träffa Linnea eller Camilla den här gången, som jag hade tänkt. Men kommer ju hem snart igen :)

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

vi får ses nästa gång baby =)

2009-03-30 @ 15:40:00
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nästa gång får det bli, 24/25 april blir det tjejkväll här(fyller 20:de duveet) sen kanske fest helgen efter 1 maj,för att fira 2år ihop, det blir nog riktigt livat om det blir av, värre än förra året iaf :D PUSS!

2009-04-02 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0