Torsdag

Heej. Har hunnit med en massa nu på morgonen. Käkade lite frukost, vinkade hejdå till min älskade och drog på mig gympadojjorna. Tog en springrunda, en kort dock men alltid nåt, sen hoppa in och duscha. Packa väskan inför imorrn (åker till Degerfors) och även träningsväskan. Tänkte dra iväg och träna sen efter skolan, har bokat ett pass men vet inte om jag hinner till det, annars blir det gymmet bara. Aja sen iväg till tandhygenisten, inga hål, bra lina. Och nu ska jag dra upp till skolan om en liten stund, tror att vi börjar igen vid kvart över ett. Vi började egentligen nio imorse med ny kurs men den hann jag inte gå på.
 
Kiss&Love Lina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så får det bli, skicka ett sms OM du är kvar, så ringer jag upp dig.

A-K har varit på snabbvisit i Gbg med denna vecka, men hon hälsar ju på mamma och pappa. Tror inte hon hann höra av sig till dig. Vet hur det är när man åker hem till barndomshemmet...

Kramar igen :)

2009-03-26 @ 17:19:28
Postat av: Bea

Svar: Ja, jag hoppas det! Håll tummarna och tänk på mig :) hur går det för dig då med skolan och tentor och allt? =)

2009-03-27 @ 07:59:19
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja, hoppas det gick bra ;D

Jaha, vad är morfologi för ngt? Jag ska börja med anatomi nu, får se hur det går. Dom säger att det är svårt, men det blir nog kul! :D

2009-03-27 @ 21:02:34
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0