The sun is shining

Heej! Nu är klockan snart ett och jag ska sätta mig och råååååplugga alldeles snart. Hela dagen. Men det gör inget, för jag har haft en jättemysig helg för övrigt. I fredags var vi bara hemma, pluggade lite och kollade på lets dance. Igår vaknade vi och hade en mysmorgon där vi kollade på film och åt jättehärlig frukost och tog en promenad. Vid två gick jag iväg till jobbet och gick därifrån vid sex ungefär, mkt tidigare än vad jag trodde. Rasmus var hemma hos Alex, de skulle ut. Så jag ringde hit Lena, Melad och Rezarta =) Jag gjorde iordning en kladdkaka och så satt vi och kollade på Melodifestivalen och satt och skrattade framför youtube ;D Jag tyckte det var jäkla bra att Malena vann, hennes låt var jättefin. Sen gick dom hem runt tolv och typ bara en kvart senare kom Rasmus hem, med fem (!) cheeseburgare i en påse. De hade inte orkat gå ut tror jag :P Så vi tog varsin och kollade på Rallybrudar, sen somnade jag tror jag :P 

 

Imorse vaknade vi av skiiinande sol, så himla härligt. Slog på Rallybrudar igen och värmde resten av burgarna och hälde upp varsitt glas cola och tog en bit kladdkaka till "efterrätt" = superbra frulle ;D Hah, aldrig mer en cheeseburgare till frukost iaf ;) Sen gick vi ut och satte oss på bryggorna här nere vid hamnen och hade det skönt i solen en stund! Det var alldeles varmt, trots att det blåste. Där ska jag sitta i sommar! Varenda dag! 

 

Men nu som sagt = plugga! Har lovat mig själv att jag ska sitta hela dagen. Byebye!

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0