Tenta idag

God Morgon! Idag har jag tenta, hoppas det kommer att gå bra. Det känns ganska så bra iaf. Nu kan jag allt om hur antibiotika funkar, tex ;) Och hur bakterier ser ut, och hur våra celler ser ut, exakt alltså, in i miiinsta detalj ;) Spännande det här :P 

 

Funderar på att ta en promenad nu innan frukost, vet inte varför jag är uppe så himla tidigt egentligen. Eller jo, för min katt var på mig precis överallt i typ en halvtimme, inte så lätt och somna om sen. Lika bra och gå upp då. Klockan stod ändå på kvart över sex eller nåt (fast det var förstås tänkt att snooza på den tiden till sju ungefär). Sån är jag, det är ju en mardröm att gå upp precis när klockan ringer, det pallar inte jag. Hur skönt är det inte att vakna typ 45 min innan man egentligen behöver gå upp? ;D 

 

Kiss&Love Lina! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0