sundayevening

Hej. Pluggistjejen här. 

 

Hittade en rolig grej förut. Arslätt. Ligger i Sotenäs. Alltså Arslätt.. testa uttala.. går liksom inte uttala utan att det låter som om man säger arslet. Så jäkla roligt, undrar hur dom som bor där säger; "Jag bor i Arslätt" Kvittar om man säger det snabbt eller långsamt låter ändå på nåt sätt som arslet. haha! Kanske bara jag och rasmus som tycker det är fruktansvärt kul :P 

 

När jag satt i studierummet förut så ringer rasmus ner mig "Lina.. kom ner fort!" jag kutar ner. han säger att det står massa brandbilar nedanför vår port så vi går ner (tar inte hissen ner som går jättekonstigt, vill ju inte riskera att bli fast i en hiss om det brinner i huset). fast det var ingen större fara, nån som glömt spisen på så det börjat ryka bara. 

 

Nu blir det en varm skön dusch. Kiss&Love Lina! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0