Sunday night, always delight

Godkväll! Rasmus och jag har precis spenderat lite tid framför Wipe out på femman, samtidigt som vi i pauserna har kollat på Mia & Klara. Så himla bra! Och nu är det visst Sanningens ögonblick. Tror minsann att vi ska ta och titta på det också. Sen blire sova :) 

 

Rasmus snackade lite med sin mamma för en stund sen och hon berättade att det var jättemånga som har sett BJÖRN nere i Svartå. Fytusan va läskigt. Letar antagligen efter käk. Inne bland husen. Jag skulle inte våga gå ut. Fy va läskigt. Det var folk som hade sett björnen på flera olika ställen, som sagt, mitt bland husen! Stanna inne för guds skull! Hoppas den drar sig tillbaks i ide ett tag till men det lär den väl inte göra. Uuuusch. Hoppas den inte tar sig till Degerfors, hoppas den vänder tillbaka till skogen isället. 

 

Kiss&Love Lina!  ♥

 


Kommentarer
Postat av: camilla

haha fyfan, inte ofta man får se björnar här omkring direkt :P

2009-03-09 @ 11:45:43
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg klänning i profilbilden :D

2009-03-09 @ 18:03:21
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Anonym

Halloj!

Läskigt att läsa om björnarna, känns inte speciellt avlägset precis....

Naturligtvis kan vi ses när jag ska till Gbg, Hallon ska troligen spela två bowl.matcher där bla mot Pergamon och Leanderssons team, kanske kan vi kolla match och fika om det kan passa ? Vi kan väl höras närmare, vore superkul att träffas!

Kramar från mig till dig.. (hälsa Rasmus!)

2009-03-09 @ 21:11:01
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon sötnos! :)



kram

2009-03-10 @ 09:42:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0