Right round

Godmorgon mina vänner. Här är allt bra, förtuom med min lilla prinsessa. Katten mår inte bra, vet inte vad det är. Gav henne mer avmaskningmedel igår, för det var precis så hon blev sist. Men hon är fortfarnade gnällig och man ser att hon har ont. Sist verkade det väldigt fort, nästan på en gång. Men men det blir väl bättre under dagen hoppas jag. Har knappt sovit nåt inatt eftersom hon har jamat hela tiden och bara klängt på oss. Min lilla snutta, men nu ligger hon iaf i knät på mig och sover. Hoppas det blir bättre, kan ju vara nåt annat också, men vad det vet jag inte. Kan hon ha blivit könsmogen? Jamar, ginder sig på golvet osv.. hon trycker ner ryggen/rumpan mot golvet liksom.. fast hon ser ut att ha jätteont, himlar med ögonen, svansen darrar. Ibland alltså, inte riktigt hela tiden. Får höra runt lite. 

 

Annars idag är jag ledig från skolan, så sanna kommer hit sen och vi ska sitta med labrapporten igen. För övrigt idag ska jag inte göra nåt speciellt, håller på och tvättar lite nu så måste bort till tvättstugan snart. Ska nog ta en promenad sen också. Igår hände det inte så mkt, skola sen sova lite (var grymt trött) och sen träna. 

 

Får se om vi får besök ikväll av Rasmus bror och hans fru, de har varit på smekmånad i två veckor i thailand. De åkte från landvetter så de kommer ev förbi, kanske stannar över natten :) 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0