Grattis Rasmus på 20-årsdagen

Heeej! Idag är Rasmus stora dag, han fyller 20 idag! GRATTIS ÄLSKLING! Det firar vi idag med en mysig hemmakväll med ben&jerrys, vindruvor, kex&ost, sushi, chips&dip och lite sånt mys ni vet ;D Han ska få en helmysig kväll. I helgen var vi som sagt i degerfors/svartå. Jättebra helg. I fredags var jag ute på wickan och slog klackarna(!) i taket med linnea och stoffe! Riktigt kul kväll, fast det var knöfullt med folk verkligen, man kom knappt ut. 

 

Lördagsmorgonen kom Rasmus och hämtade mig hos min mamma, vi åkte och handlade lite på systemet fast eftersom det inte öppnade förrän tio och klockan var bara typ halv tio när rasmus kom så åkte vi ner till degernäs och gick runt lite på isen! Sen åkte vi till Svartå och ut även där på isen, den gången på crossen ;D Så himla kul! Och han brände på som bara deeeeeen, jäklar vad fort det gick! Så fint väder också! =) Vi stannade till ute vid en ö och käkade lite choklad ;D Sen hem till Rasmus igen och åt maat, jättegod tårta, väldigt gammalt recept som hans mamma gjorde. Varm sockerkaksbotten, kall glass och ovanpå det varm maräng :) Han fick massa fina presenter! En resväska, en skämma-bort-rasmusdag med hans syskon, en klocka av mig osv. Massa fint. Och en tipsrad, som han vann typ 430 kr på ;) På kvällen åkte vi in till degerfors igen, först upp till svanberg där också lax och jack var. Sen började dom prata om vi inte skulle dra upp till burra. rasmus ville inte det, han tyckte vi skulle stanna kvar hos svanberg, men de lyckades övertala honom, och tur det för det var överraskningsfest för Rasmus där! :D Massa med folk, jättekul! Han fick presenter och alla sjöng för honom! Han hade ingen aning ju, så himla roligt, massa gamla kompisar till honom! Så vi stannade där hela kvällen. 

 

Vaknade upp, något bakis dagen efter, fick skjuts ner till svartå igen och åkte hem till göteborg så vi var här vid sex ungefär =) 

 

Nu ska jag städa lite här hemma och göra fint och mysigt, göra irodning allt. Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej, men hoppas de går bra iallafall, och så fåru tänka att cellfysiologin är snart över =)

Jag håller ju på med mikrobiologi nu, och tkr det är ganska kul :) mkt och komma ihåg bara, men de går nog bra :)

Roligt att ni hade de trevligt i dfs, synd bara att jag inte kunde va hemma och överraska rasmus med, för det vart ju lyckat hörde jag ;)

2009-03-04 @ 17:11:15
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0