En helt vanlig dag

Hej! Allt väl? Idag är det hyffsat, hela helgen har jag haft ont i min fot, vrickade den i fredags, bra lina. Gjorde för jäkla ont alltså, har haft den omlindad hela helgen. Men nu är det lite bättre. Lite för höga klackar + kullersten = vrickad fot

 

Idag chillar vi lite här hemma bara, dricker kaffi och kollade just färdigt på Patrik 1,5. Rätt charmig film :) Mitt i filmen pausade jag och sa till Rasmus; "Sådär skulle jag också göra ifall jag ville ha tillbaka dig, fast jag skulle laga iordning sushi (istället för pizza), ställa fram några Fosters (istället för whiskey) och sätta på lite bob marley (istället för countrymusik)". Det tyckte han var gulligt :P

 

Igår tog vi bussen ut till Hindås där Rasmus syster bor och hälsade på. Ett utav deras barn fyllde år så de bjöd på mat och fika :) Kunde till och med sitta ute på altanen och sola, så fint väder var det :) Vi lånade hans föräldrars bil, som också var där, och åkte ut till en strand. Jättemysigt, heelt vindstilla och skönt var det. Och så himla fina hus där ute. Vi åkte runt en sjö. Påminde lite om miljön uppe i Gräsholmen (eller heter det Gräsmossen kanske?) i Strömtorp. Tycker det är rätt fint där. Och dessutom så är deras yngsta tjej så hiiiimla söt. Vi blev bästisar igår :D Sen skjutsade Rasmus föräldrar hem oss igen på kvällen och vi tog svängen förbi Maxi typ i Mölndal och handlade lite. Vad jag saknar Maxi. Så fräsch affär, vet inte vart närmaste Maxi ligger här.  

 

 
♥ 
 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

det tycker jag verkligen vi ska göra, saknar dig med gumman..

Pusss

2009-03-23 @ 11:33:34
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0