Veckan som gått

Hej. Nu är det mesta stöket och böket över. Anna har tagit hennes efterlängtade student medan jag har varit hennes räddare i nöden, hennes alltiallo, under dessa dagar. Har varit jättekul, förutom att det har regnat och varit helt grått ute. Hennes dag började med riktigt fin sminkning, sen skjutsade jag in henne till champangefrukosten med klassen + lärare hos en klasskompis kl 8. Sen sprang de ut kl 14 på bergslag och sen åkte de studentflak runt karlskoga. Sen till statt på skål och sen hem till mat, släktingar, paket och tårta! Fick massa fina presenter. Sen åkte hon iväg till sin klassfest igen och sen till statt. Av vad jag har hört så hade de riktigt kul :) 
 
 
 

 
I lördags när jag kom hit var jag bjuden på 30årsfest för Amir, Linneas svåger, som fyllde 30. Det var riktigt kul! Bosniska föreningen sen wickan, fast wickan hade kunnat kvitta för det var bra mycket roligare på själva festen, som vanligt :) 
 


 
Annars har jag hunnit med massor, hälsat på bäckman o ingela, grillat hos brorsan, tagit långpromenader med både camilla, mamma och anna, hälsat på bea och svanberg i nya huset, varit till kristinehamn med mamma (obligatoriskt, där är vi jämt) med massa mera. Igår sov jag hos rasmus i svartå, vi var fast där nere tills på kvällen så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi lagade en cykel (eller rättare sagt, jag gjorde!) och sen cyklade vi iväg till en sjö och fiskade. Så mysigt, igår var det så fint väder också :)

Ne måste göra mig iordning nu, ska ner och hjälpa anna att packa (hon åker ju med mig ner till gbg) och sen ska jag in och träffa linnea och köpa en present till camilla som fyllt år :) 
 
Kiss&Love Lina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0