Tredje juni

Mitt hjärta och jag har våran årsdag idag, tre år har gått och det var två år sen vi förlovade oss ♥ Tyvärr kan vi inte göra samma sak som vi gjorde förra året, vilket lovade varann att alltid göra varje år, men vi får hitta på en ny grej här nere =) Vi har myst med pizza, haha, och tända ljus. Nu ska vi mata varandra med kärleksmums och sen hoppa in i duschen =) 

 

 

Älskar dig mest av allt i hela världen hjärtat. Det gör ont i mig att veta att vi inte kommer ses så mycket i sommar. Jag älskar dig så oerhört baby. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

men just ja, förlåt, jag glömde ju säga grattis igår! GRATTIS :)

2009-06-04 @ 18:29:15
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna

va bra:) hade ni det bra då igår? saknar dig med! längtar tills du kommer hit:) klart att jag kommer! när du åker hem härifrån nästa gång så åker ju jag med dig för att stanna ;) har hittat en tårta som vi kasnke kan baka till min student? haha. den såg enkel och god ut, mums. PUSS

2009-06-04 @ 20:12:35
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0