Take over the world

Hellu. Tentan är gjord. Tror och hoppas att den gick bra. Igårkväll tog jag och några klasskompisar en riktigt trevlig utekväll! Satt hemma hos mig och skrattade, fjantade oss, spelade "Jag har aldrig", drack, DIPPADE (haha) och sen bar det vidare till Gretas. Riktigt kul ställe, lite känt för att vara ett gay-ställe. Det var riktigt trevlig där iaf =) Tack för kvällen allesammans. 

 

 

   

Nu håller jag på och packar det sista och väntar på att klockan ska närma sig tolv. Då går mitt tåg till Laxå och där står förhoppningsvis min mamma och väntar =) Ska bli skönt och komma hem, är hemma drygt en vecka. 

 

Hörs! 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: nina

allt bra med dig idag?? :)



kram

2009-06-06 @ 11:17:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina

härligt! det är fint med mig med :)



kramis

2009-06-08 @ 16:48:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0