You are the reason that I breathe ♥

Hej. Sitter här och lipar lite till fina låtar, så himla känslofull just nu. Börjar böla för ingenting typ. Hormoner som spökar tror jag. Isch har tentan imorrn, håller mina tummar för att den kommer gå bra. Handlar om hjärta, respiration, njurreglering mm. Ska nog gå bra. 

 

Inser nu hur mycket jag kommer sakna Rasmus i sommar.. eller det har jag insett för längesen men det är först nu jag känner det. Han åkte idag. Och känslan nu så här efteråt när jag kom hem var ungefär lika med som om vi gjort slut, gått skilda vägar för evigt typ. Hemskt att man känner så, att jag känner mig så ensam utan honom. Det bevisar iofs bara att han verkligen är en bit utav mig. Känner mig så fruktansvärt ensam, fast jag vet att jag inte är det. Tur att Anna åker med mig ner nästa gång jag åker hem ;) Och som hon säger; då är hon här för att stanna. Skönt och höra, hoppas verkligen att det blir så nu bara också :) Dessutom kommer Rasmus komma ner hit ibland också, och jag hem. Men ändå. En sommar utan Rasmus. 

 

Pussycat Dolls- Jai Ho 

 

Catch me, catch me, catch me, come and catch me  
I want you now 
I know you can save me, come and save me 
I need you now 
I am yours forever, yes, forever 
I will follow 
Anywhere in anyway 
Never gonna let go. 

 

You and me, its destiny. 


Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

godmorgon! :D



kram

2009-06-05 @ 04:47:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: camilla

tack, det blev mörkt ;)

Ja det tycker jag verkligen att vi ska :)

Hur länge blir du hemma?

2009-06-05 @ 11:31:19
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: camilla

oh va bra, du får ta med dig vem du vill också vet du :)

Men säg till när du kan gå ut och gå då?=) jag kan i stort sett när som helst :)

Puss babe

2009-06-05 @ 12:58:27
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0