Onsdag

Gomorron. Solen skiner och det ser riktigt skönt ut. Men det spelar inte mig nån roll för jag kommer sitta och trycka i ett studierum på Chalmers hela dagen med några klasskompisar och tentaplugga, likt igår. Tråkigt, i know, men det är nödvändigt. 

 

Vaknade kl halv tre inatt av att Anna ringde. Haha, fattade ingenting först, men sen kom jag på och då blev jag så glad =) Jag som varit så orolig. Nu är de hemma iaf, eller hemma är de först kl elva typ men de är i Sverige iaf =) 

 

Måste göra mig iordning nu. Hejdå! 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

är så himla mörkrädd själv, skulle aldrig ge mig ut på kvällen!!!! Kul om du tittar in till veckan, förstår att du ska hem över studenten, det är ju Annas tur. Vad kul hon kommer att ha och har haft förtår jag nu när hon har rest. Minns när du berättade om din resa och dansen på bardisken.... Är det därför du var orolig kanske, genom sig själv känner man andra heter det ju Hi,Hi....

Ses till veckan, kramelikram!

2009-06-03 @ 09:18:03
Postat av: anna

NU är jag hemma i lilla degerfors, haha :) jag var själv så trött och konstig inatt när jag ringde så jag märkte nog inte att du var konstig ;D jag var skiträdd inatt när vi åkte hem, fast när vi åkte dit var jag inte ett dugg nervös eller någonting. men inatt kände jag verkligen "VI KOMMER STÖRTA" hela tiden, men det var nog för att jag var så trött och för att det var så mörkt ute :p usch usch. det var en hemsk natt, haha!

PUSS!

2009-06-03 @ 13:49:39
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0