Clear my thoughts

Måste ut och springa. Måste skingra mina tankar lite. Skönt och springa när det är mörkt dessutom, ingen som ser mig. Jag kan springa som Phoebe i Vänner om jag vill. Men hur otäckt är det inte med det där planet som störtat/är försvunnet? Jag blir alltid så nervös och nojig när jag vet nån som är ute och reser. Och just nu min lillasyster. Kom hem snart! Jag tänker alltid så, "Tänk om det händer nåt?" Men varför tänka så egentligen? Vad som helst kan hända, när som helst, vart som helst och hur som helst. 

 

Aja, måste ut iaf. Kommer inte kunna somna annars. Och helst innan det blir becksvart ute. Rasmus firar sin ledighet nu i Slottskogen med en hel duns massa klasskompisar och tydligen har de riktigt skoj =) Kul!


Kommentarer
Postat av: Madde

som mamma måste jag säga: -Var rädd om dig själv när du ger dig ut ENSAM på kvällen! Usch och fy, nu blev ju jag orolig... Tänker på dig gumman! Kram från m

2009-06-02 @ 00:24:53
Postat av: anna

men nu är jag hemma, eller iallafall i stockholm och jag kraschade inte med planet. nu kan du sluta vara orolig :D alltså, herrejises, vi åkte från hotellet klockan nio igår kväll och vi har inte ens fått åka från arlanda än, haha. så ruttet. love you söta syster!

2009-06-03 @ 04:50:58
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0