Oh hot damn, this is my jam

Jag vill ha sommar! Tänk bruna been, solglasögon, roadtrip till smögen med nervevade rutor, doften av grillat, sandaler, sol, åka båt, ligga på en strand.. alltså listan kan göras lång för allt underbart som sommaren för med sig. Men vi får vänta ett tag till. Men det ska verkligen bli skönt. Jag längtar så tills solen tittar fram på riktigt och den här värmen kommer. Dock är ju inte sommrarna här i Sverige riktigt så fina som man kanske önskar men. Var det inte finare sommrar för några år sen? Och även vintrarna? Eller så är det som pappa sa till mig. Jag frågade honom om det inte snöade oftare för några år sedan, alltså när jag var liten, sa att jag jämt tyckte det var så man kunde åka skidor och leka i snön. Då sa han "Naae det var det egentligen inte, det är nog bara så att ni bara kommer ihåg dom dagarna det var snö ute". Så kanske det är. Haha, jag vet inte. To sum up, jag längtar tills solen kommer :) 

 

Idag vaknade både jag och rasmus vid sju, det sög. Hade faktist tänkt sova ut lite längre iaf. Rasmus ska åka upp till crisse och plugga hela dagen och det är bra för då får jag också lite lugn och ro och kan sätta mig och läsa och plugga lite. Sen tror jag att jag ska åka in till gymmet en timme. Så att, vi hörs! 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0