Heeerlig dag

HEJ. Ikväll är en heeerlig kväll. Härlig alltså. Rasmus och jag tog en promenad förut i det härliga vädret som faktist infinner sig här i göteborg. Man kan inte tro att det TOKsnöade igårkväll direkt.. förutom att man ser att det ligger snö på backen :P Men det har verkligen varit en jättefin dag här. Igår åkte Anna hem, lika tråkigt som alltid när man följer nån till centralen..  Men vi kommer ju hem nästa helg igen så. För då fyller Rasmus år! :D 

 

Haha sitter fortfaranade och småfnissar lite åt när vi spelade Alias i fredags.. Fantomen..  :D Annars idag har vi inte gjort så mkt, tog en härlig sovmorgon, god frukost, pussades lite sen satte vi oss och pluggade på varsin sida av sängen typ :P  Efter promenaden var jag så trött att jag nästan vinglade fram i korridoren hem till oss och så fort jackan och skorna åkt av så kröp jag till sängen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LETS DANCE

 

Det här roar vi oss med när vi har tråkigt ;D 

 

Nej nu ska vi dammsuga. Byebye vänner! 

 

Kiss&Love Lina! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0