Another day in paradise

Heej.
Sitter här med MysMolly i knät och tar det lugnt en stund. Har sån huvudvärk :S Idag har jag varit i skolan som vanligt, åkte upp typ kl 11. Imorse var jag ute och sprang en runda, skulle inte gjort det känner jag. Det var för kallt för det, känner i halsen nu att det inte var så smart. Men men det var skönt iaf, jobbigt bara att det är så mkt folk och bilar/bussar som rör sig här ute på morgonen. Jag vill helst springa ifred. Jaja. Ska iväg på ett pass sen på sportlife med Sanna, bodyjam blire. Ska bli kul :) Hoppas bara att huvudvärken försvinner. 
 
Vill så gärna "åka hem" nån helg. Saknar mamma, anna, pappa och alla andra.. Anna fyller ju år snart dessutom, på alla hjärtansdag ;D Fast den helgen blir det nog tyvärr inte att jag kommer hem, har tenta på måndagen efter helgen. Annars hade det passat att åka då, hade kunnat åka på torsdagen redan för det är inläsningsdag på fredagen, men det känner jag att jag behöver. Skulle jag åka hem skulle jag inte plugga nåt, det vet jag. 
 
Sen fyller ju Rasmus 20 år snart också! Vi satsar nog på att åka hem då nån helg istället, i mars. Jag har fortfarande inte kommit på nåt kul att köpa till honom. Funderar på en resa nånstans :) typ en weekend. Jag funderar och funderar :) Vill inte avslöja för mkt ifall att du läser, men att jag funderar på en resa det vet du redan ;D Det skulle vara kul! 
 
 
Denna bild är Rasmus i ett nötskal. 
"Allt går att lösa med lite tejp Lina" 
Här tejpar han ihop sin gamla (jag
menar verkligen gamla) mobil. 
Haha du är mitt hjärta! ♥
 
Kiss&Love Lina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0