Så himla tråkigt väder

Heej. Sitter för tillfället hemma och tar det en smula lugnt. Ska snart ut på en powerwalk hade jag tänkt.  Orkar inte åka in till gymmet idag, det tar sån himla tid. Man blir alltid borta runt två timmar när man ska iväg, träna/pass sen duscha + att det tar en stund med bussen. Var ju iväg och tränade bodyjam igår och ska gå på det imorrn också så. Det är så himla roligt förresten! Bodyjam alltså. Man dansar, det är inte alls som aerobic, utan verkligen dans. Hiphop, old school, salsa.. lite blandat helt enkelt. Verkligen jättekul, testa det om ni får möjlighet! :) 

 

Annars idag har vi labbat, labben låg mellan 9-17 men tiden var väl tilltagen för vi vart färdiga mkt tidigare, runt tre, iaf sanna o jag. Jättemysig lab, skulle få bakterier att växa. Man riktigt känner hur det kryper i kroppen på en. Förra veckan fick vi ta prov på nåt smutsigt föremål och sedan ett efter desinfektion, just för att man skulle se hur rent det blir efter. Så vi valde en toalettsits och vi fick titta på bakterieodlingen idag och fyyy. Man blir alldeles äcklad. Vad mycket bakterier det är överallt. Tänk alla handtag och dörrar man tar i hela tiden, speciellt på offentliga ställen. Inte fräscht alltså. Usch nej nu släpper jag det. 

 

Imorrn åker Rasmus och Molly till Svartå, runt sex tror jag. Jag kan inte åka förrän på fredag, åker kl två. Oh vi får reda på vår tenta som vi gjorde förra måndagen då också. Får se hur det går. Har en känsla av att det kanske inte gick så bra.. men det märks :) Tror det kommer bli en lite smått hektisk helg. Åka fram och tillbaka :) Men det gör inget, den här helgen är jag hemma för Rasmus skull! Får se om jag kanske hinner hälsa på brorsan en sväng, så man får träffa lancelot! :)

 

Ne, powerwalk var det väl jag sa eller? 

Kiss&Love Lina! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, vad kul o läsa lite mer cellbiologi :) tror de kommer för oss i anatomi och fysiologikursen, som är nästa. Oj, va kort o läsa 2 veckor, har ni tenta o så på de med? Vi läser 5 veckor, fast egentligen bara 4 då vi har ledigt veckan innan tenta, och sammanlagt är jag nog i skolan 2 veckor ;) har jätteslappt schema :)

Är ni mkt i skolan eller har ni också mkt självstudietid?:)

2009-02-25 @ 17:25:10
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0