byebyemissamericanpie

Heej. Sitter och kollar på Såld på hus på tv4+. De är och tittar på en lägenhet i gbg på linné. Tänk om man kunde få bo där. Vore inte fel. Annars idag har jag inte gjort så mkt. Hade lab imorse så det var upp med tuppen som gällde. Kan bara säga att det var inte en själ som var pigg idag. Haha, alla var jättetrötta. Sen var det föreläsning och sen var det hem och göra labrapport som gällde. :( men det gick bra, det vart väl inte den bästa kanske :P

 

Imorrn åker jag till Degerfors! Ska bli skönt. Hade inte alls tänkt att åka hem men så tog jag mig en funderare och bestämde mig faktist för att göra de. Har inläsningdagar nu, tenta på måndag. Så vad jag kommer göra i Degerfors är väl att plugga men, kan lika gärna göra det där än här hemma =)  Så får jag vara hemma när Anna fyller också! Dock missar jag spendera allahjärtansdag med rasmus, men det gör inget säger han :) vi har våra andra dagar! Jag längtar till våran förlovningsdag, då ska vi göra nåt kul!  

 

Nu ska jag packa en väska! 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

du får ju fira alla hjärtans dag med mig istället ;D hihi

2009-02-10 @ 22:26:38
Postat av: madde

välkommen hem till a´la Degerforso :) Jobbar på lördag ifall du har vägarna inåt med söstra di!'

Kram m

2009-02-11 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0