Nej du är inte tillräckligt fin än, det här tar många timmar vetu!

Heej! Allt bra? Själv vaknade jag kl sex imorse av att det var en liten Lancelot som som viskade med mamma inne i sovrummet. Jag sov jag på soffan. Så jag gick in och så myste vi alla tre där inne en stund sen ville han upp och leka doktor.. eller frisör.. eller kolla på pocahontas. Så det fick bli pocahontas, det var det enda jag orkade med :P Igår lekte vi frisör. Haha han rotade fram alla annas krämer och hårsprayer och allt vad han kunde hitta och så radade han upp dem på mammas säng. Mamma vart så fin så ;) 
 
Fick följa han till dagis imorse och sen gick jag ner till mormor o morfar och fick frukost där nere =) satt där och pratade i några timmar. Och nu sitter jag här =) Ska sätta mig och läsa lite nu igen och sen ska ringa camilla och se om hon är redo för den där promenaden vi pratade om! 
 
Byebye! Kiss&Love Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0