Do what you like, do what you feel

Heeeeej. Sitter och tittar på Du är vad du äter.. samtidigt som jag själv sitter och äter godis. Brabra, ska nog lägga upp de där chokladbitarna i ett skåp tror jag. Haha, den här gången är det självaste "programprataren" som är med. Han som komenterar i Du är vad du äter alltså. Lite ironiskt och roligt tycker jag :D "Du, just du, borde veta bättre" 

 

Idag har sanna och jag suttit lite med vår labrapport, tråkigt tråkigt med labrapport men.. :) sen drog vi iväg och tränade på sportlife, bodyjam igen. Så roligt =) Efter det mötte jag upp Rasmus + katten på centralen. En kille stannade till när rasmus var inne en snabbis på pressbyrån, ville titta på molly och berättade för mig hur söt hon var, haha hans tjej skämdes lite tror jag. Alltså det var bara en "vanlig" kille, ingen skummis direkt men :P trodde sånt bara gällde hundar. Tyckte jag var lite roligt ;D Iallafall så har Rasmus åkt hem till Svartå nu. Tråkigt och sova här alldeles själv :/ Varken ha Rasmus eller Molly hemma. Men får se dom imorrn igen! Har städat och gjort heeeelt skinande rent i badrummet ikväll nu. Blir så trött på all kattsand som ligger och skräpar i hörnen hela tiden. 

 

Ajaaa, ska sätta mig och läsa en stund nu och ta en kopp te. Gott! Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0