Flowers for my darling

Govkäll. Sitter ihopkurad i ett täcke och bara chillar. Tentan imorse gick väl sådär. Hoppas det gick bra. Var iväg och tränade på gymmet förut och efter det tog jag en snabbis på stan =) Hittade en superbra sminkväska från makeup store som ska få hänga på väggen. Allt har bara varit en enda röra men nu minsann vart det snyggt och prydligt igen ;) Och jag har definitivt en klart gladare Rasmus på köpet :P Fick honom att se på ett avsnitt av andra avenyn förut också, haha, det var inte dåligt. Han brukar avsky när jag ska titta på det. Men det var nog bara för att han fick sushi ;D Då kände han nog att han fick offra sig. Imorrn ska vi testa nyöppnade Mexikanska restaurangen som precis har öppnat här i vårt hus. 

 

Aja ne nu ska jag hoppa tillbaka till sängen tror jag. Hoppas att det går nåt bra på tvn ikväll. Charterhjältar eller vad det heter (femman är på sen jag kollade vänner) är ju riktigt kasst måste jag säga. Man skäms ju av att titta på det där. Haha tänk att man beter sig sådär utomlands. Jag kommer ju ihåg vad kul vi tyckte det var när det var turkish night eller vad det nu hette i Turkiet. Haha! ;D fy. 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

jaa: )

haha, jo han köpte en rulle :p han har nog redan använt halva så han verkar ju gilla den :P saknar dig! pyss

2009-02-16 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0