TGIF

Godkväll allesammans ;D Nu har jag äntligen kommit "hem". Fast just för tillfället är jag hos Linnea och Stoffe ;D Vi ska ut på wickan idag tänkte vi, Backyard Babies! De bjussar på sprit, så vi måste åka hem med mammas bil som jag lånat och så sätter vi oss där istället! Ska bli kul :) Tågresan gick bra, så drygt och åka själv bara. Men tur att det går så fort =) Man märker att man är hemma igen när man åker buss. Sån skillnad. I götebrog är busschauförrerna dryga, opersonliga, bittra mm. Här sitter dom och sjunger med i låtar, spelar heliga cityradion och har hundar med sig ;D Så skönt med lite personlighet! 
 
Enough for today, nu åker vi snart =) Trevlig kväll! Kiss&Love Lina! ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej, va kul med cellbiologi :) Vi ska sen läsa om cellen i kursen anatomi & fysiologi. Får väl se hur de går, dom sa att den var svår :S

Skönt och vara i degerfors? =)

2009-02-28 @ 15:20:03
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej från huvudstaden! Hjälper syrran att flytta till en toppenfin 4a, hoppas att du hade en kul fredagskväll? Hörde att du träffade min tösabit.

Kram från mig...

2009-02-28 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0