söndag

Heeei!
Va kallt det är idag. Nu tror ni väl att jag jämt fryser, ooch det är nog sant :P Jag fryyyser. Imorse gick jag upp med tuppen, alltså kl sju och slängde in lite tvätt. Solen började lysa och jag kände för att testa mig på en joggingtur och det gick bra. Har ju haft så ont ett tag och jag trodde knappt att jag kunde springa utan att få ont men det gick rätt bra faktist. Vist fick jag lite ont i slutet men det var nog mest vanligt "håll" tror jag. Hoppas det iaf, vill verkligen bli helt bra nu :) 
Sen åkte jag och rasmus ut till IKEA och handlade lite. Och nu inget spec, rasmus sitter på skolan och pluggar. Jag ska sätta mig en stund nu och läsa tror jag innan han kommer hem. Sen ska jag gå ner i källaren och städa iordning på alla våra skor, vi köpte en sån där som man kan hänga upp på en stång, med massa fack i som man kan stoppa in skor i. Order order! :) Kanske man hittar några skor som man har glömt bort att man har? ;D 
 
Igår fick vi besök av Rasmus föräldrar och två av hans syskonbarn! Roligt och få lite besök ;D Vi fikade och satt och pratade. Synd att jag inte hann och åka till trollhättan för linnea och stoffe var ju däär. hade så gärna velat träffa dom :( Men vi får ses när jag kommer hem snart nån helg! Och sen får ni komma ner hit också och stanna över en helg som sagt :) 
 
Nee, vi hörs, byebye! 
 
Kiss&Love Lina! ♥ 

Kommentarer
Postat av: anna

haha jepp, helt galet. de är nog inte hemma än ens skulle ja tro. och de åkte väl runt 7 imorse ;p

2009-02-01 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0