I wanna grow old with you ♥

Heej! Haha i love mia & klara! Så himla roligt. "Vikke smö tösser". Helgen har varit heeelt superbra. I fredags var jag med Camilla till Kristinehamn. Var där och handlade lite och sen tog vi en promenad vid skärgårn i det fina vädret =) Kul och träffa henne igen och prata lite med henne.

 

På kvällen drog jag med mig anna, sofia och pau till linnea & stoffe =) Bea kom en stund sen också! Vi käkade tacos och satt och skrattade som vanligt. Sen åkte vi till Lisa och som vanligt så hamnade jag och linnea i badkaret ;D Sen drog vi till Wickan en snabbis. Men där var det inge vidare så vi var inte där så länge. Sen var de så himla snälla och skjutsade hem en trött och lite kalasig lina :P

 

På lördagen, allahjärtansdag ♥, så fyllde min kära syster 19 år! Grattis igen ;D Hon slaggade hos sofia, vilket varken jag eller mamma visste om så vi var lite oroliga men hade visst fått ett sms som inte kom fram förrän på morgonen där det stog att hon var där :P Tur det. När hon kom hem stog mamma och jag och sjöng för lilla anna för fulla munnar! Då vart hon så glad ;D Hon fick "sin" parfym av mig&rasmus som hon ville ha =) Senare på kvällen fick vi finbesök! Brorsan, Ida, Lancelot, mormor & morfar vill säga! Så det blev tacos ytterligare en gång. Eller sallad och köttfärs som vi fick förklara för mormor&morfar ;) Efter de hade åkt hem så gick jag och anna ner till bea och spela lite spel med dom =)

 

Och idag skjutsade mamma ner mig till laxå och jag tog tåget hem. Blev en gratisresa igen. Inget plankning alltså utan det var fel på handdatorn. Gjorde ju inte mig nåt ;) Rasmus mötte upp mig på stationen och sen dess har vi bara myst hemma! Tagit igen helgen =) Har såklart försökt plugga så mkt jag kunnat också. Har tenta imorrn. Får se hur det går. Känns väl sådär.. hoppas att det går bra. Ska ta mig en sista titt nu på sammanfattningar som jag gjort.

 

Kiss&Love Lina! ♥

   


Kommentarer
Postat av: anna

tack igen :D va så roligt att du va här underbara du =)

2009-02-15 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0