guns n' roses

Heej. Mitt i plugget fann jag mig en liten tid att sätta mig framför mammas dator och kika lite på internet. Just nu känner jag att det är så fruktansvärt tråkigt att sitta och läsa allt och repetera och blablabla.. vill bara göra tentan nu. Har läst långt ifrån allt i boken men ändå, har skummat igenom det mesta. Vill som sagt bara göra tentan och så får det gå som det går.. men ändå känner jag att jag måste läsa meeer. Så jag ska ta och göra det =) Det är rätt så intressant så. 
 
Annars idag har jag inte gjort mkt, mamma är på jobbet och anna tränar upp balansen och står och "cchuuuchuuccchu" (bodycombat). Har tvättat lite åt mamma, nåt som jag för övrigt tycker är väldigt rogivande och skönt. Vika lakan och para ihop strumpor ;D haha. Kommer ihåg när jag var liten, mamma brukade alltid ropa på mig och fråga om jag kunde hjälpa henne och vika tvätt. Tyckte tydligen om det även då =) Så stog vi där på varsin sida om dubbelsängen och slängde lakan till varandra. Det var kul kommer jag ihåg ;D 
 
Imorrn bestämde vi (jag o linnea) oss för att hitta på nåt kul. Och vad det betyder får vi se imorrn ;D Vi har köpt hem vin&cider iaf så kul ska vi nog ha! haha ;D Känner att jag behöver ha lite roligt i helgen. Och roligt det är verkligen nåt man har ihop med linnea och stoffe =) 
 
Byebye, tillbaka till plugget. Kiss&Love Lina! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

det var body balance & aerobic, inte body combat^^ haha

2009-02-12 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0