Do you want a cup of tea darling?

Heej! Idag är det allt bra snorigt. Riktigt förkyld. Men men det är lite mysigt för då får man halvligga i sängen och dricka te hela dagen typ ;D Fast jag har allt gjort lite annat också än att bara ligga i sängen hela dagen. Tvättat och städat lite. Har även legat och läst en hel del, det är bra. Ska fortsätta med det nu. 

 

Igår hände det inte så mkt, vi var och handlade och satt och kollade lite på schlaaaagern :) Men det var inge vidare tyckte jag så jag hörde med Lena om inte hon också hade rätt trist. Och tur hade jag, för det hade hon ;D Så vi ringde Rezarta och bestämde träff på avenyn och gick och satte oss på Evas Paley och drack lite kaffii! Satt väl där till tolv typ och bara pratade och hade det bra! 

 

Ne som sagt nu ska jag hoppa ner i sängen igen och läsa lite. Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Kaffiii..... ;) Degerforskan sitter ännu i, Krya på dig gummansimoN ;P WiktorssoN;p säger:

mat dirr!?! Kram Madde i ca 3dm SNÖ!

2009-02-08 @ 16:48:28
Postat av: Madde

Vet inte VAD som kom in i min text där? Tror Simon är på msn, men hur kunde min hungrige sons text leta sig in här???? Fattar NOLL....

Gumman var sista ordet jag skrev. sedan Kram Madde öi 3 dm snö

2009-02-08 @ 16:51:25
Postat av: Anonym

Vet inte VAD som kom in i min text där? Tror Simon är på msn, men hur kunde min hungrige sons text leta sig in här???? Fattar NOLL....

Gumman var sista ordet jag skrev. sedan Kram Madde öi 3 dm snö

2009-02-08 @ 16:51:54
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon! :)



kramis.

2009-02-09 @ 06:55:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0