Anna is in tha house

Heeeej. Sitter hemma och har besök av min sirra anna :D Hon kom igår och ska stanna tills på lördag tror jag. Så igår mötte jag upp henne på centralen precis efter skolan vid tolv. Då åkte vi hem hit och tog det lugnt och sen åkte vi in till stan en sväng. Sen åkte jag och rasmus till backaplan och handlade på cooop. Alltså, det var inte kul och speciellt inte rätt dag att storhandla på. Påsjäklen gick sönder när vi skulle gå på bussen och det var inte roligt kan jag säga :P haha. På kvällen tog anna och jag en promenad i eriksberg och det var så härligt =) 

 

Idag är jag tyvärr i skolan hela dagen. Slutar runt fyra tror jag. Anna sticker in till stan snart och jag sticker upp till skolan. Nu äre frulle, byebye! 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0