Allt jag tar på går sönder

Heej. 

Det är sant. Allt jag tar på går sönder. Lovar. Hatar datorer. Fattar inte. Jäkla dator. Kan inget gå smidigt? Hatar allt som går att stoppa in i väggen eller går på batteri. Har jag sagt att jag hatar datorer? 

 

Ne skämt å sido, men alltså.. varför ska allt krångla för? Jag köpte en dator, visserligen begagnad men den är som ny, typ. Killen var seriös och fick prova den innan och rasmus var med och kollade så allt var okej med hårddisken och blablabla. Jag köpte den, helnöjd verkligen, kom hem, hade på den i 15 min och DEDEDE så stog det hardware error nånting, the hardware has halted mm. Fatta vad trött jag blir :S Som tur är har jag Rasmus som fixar så den går igång igen men sen efter bara nån minut så blir det så igen. Detta är inte bra. Har ringt killen jag köpte den av. Han satt på möte och skulle ringa snart. Får se hur det blir. Men nu funkar den iaf och har gjort i typ en timma, JEEJ. 

 

Jaja, nog om det :) Var så himla arg bara. Annars idag så har det inte hänt så mkt. Naae inget spännande direkt att förtälja :P Passet igår var superkul, synd bara att jag kände mig som en elefant ;D Haha nehdå! Lite dålig balans och rytmik bara ;D 

 Nu ska jag dricka te och vänta på att han ringer.

 

Byebye / En tjurig Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0