Alexander Rybak - Fairytale

Heej. Idag har jag haft en ledig dag, eller en fritt-arbete-med-gruppövningsfårgor-dag. Så jag började dagen med att läsa igenom så mkt jag orkade av kompendierna vi har haft genomgångar på och sammafatta dom + läste lite i boken. Sen satte jag mig och funderade lite över de där frågorna. Har nån slags genomgång på dom imorrn antar jag. När jag inte orkade med detta längre så packade jag väskan och åkte in till gymmet. Härligt =) Tog en runda på stan också, som sagt så fyller ju min älskade själsfrände Rasmus år nästa måndag så jag hittade en liten present till honom =) Hoppas att han blir glad över den. 

 

För övrigt sitter jag och lyssnar på när han är tokförbannad över våran skrivare. Han försöker scanna in nåt och det fungerar tydligen fanihelvetejävlaskitockså inte ;) Men det är lugnt, så kan jag också låta ibland. Var nere i källaren nyss och gjorde ordning och reda på alla skor där nere (vilket jag dock skulle ha gjort för flera veckor sedan men aldrig gjorde). Nehmen aja, ska ta och.. göra annat =) 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0