Qualitytime med Linnea =)

Hejhej. I helgen har jag som sagt haft besök utav Linnea, vilket var helt underbart roligt =) Det är så roligt att få besök, speciellt när det är utav ens bästa vän. Vad har vi gjort? Joo, jag mötte upp en trött (hon hade suttit brevid ett gäng fjortisar på tåget vilket är lika med att man får öronen söndergnagade inifrån typ) och supersomrig Linnea på centralen på torsdag eftermiddag. Åkte hem hiit, lämnade tunga väskan och åkte tillbaka in till stan igen. Tog en runda och sen handlade vi på coop på avenyn, där dom hade coooolaste kundvagnarna, lovar, jag måste visa bild nån gång men de finns på Linneas kamera. Klart man tar bild på coola kundvagnar ;) Vi gjorde en alldeles för sen middag efter en promenad/djup pratstund vid vattnet :P Till mat blev det kyckling, pommes, sallad och supergott bröd som köptes i kilopris. Sen slocknade vi. 

 

Fredagsmorgonen bjöd på strålande sol så vi hoppade ur sängarna och Linnea ville hänga med mig till skolan på en föreläsning om fortplanting. Jäkla rolig föreläsning faktist dessutom. Vi hade kul åt den i efterhand också :P Sen hem hit, lämnade min FASS som vi fick utav skolan (sjukt stor, mer än 3000 sidor) och gjorde iordning några mackor och tog oss in till stan igen =) Där gick vi runt och vi handlade bla regnjacka, tutt-tejp, the-best-kisser-in-the-worldpastiller, knallrosa kjol. och en hel del till =) Sen satte vi oss i.. vad heter det nu igen? Vet att det har ett namn.. Bältesspännarparken eller nåt sånt kul =) Utanför trädgårdsföreningen iaf på gräsmatta med massa härligt folk omkring oss. Efter att vi suttit där i en timme eller nåt kom det fram ett gäng killar + en ko i mitten, en man i kodräkt alltså. Vi gissade på svensexa. De ville iaf att vi skulle klippa av en utav ringarna de hade ritat på hans kodräkt och lägga en peng vid magen på honom ;D Klart vi gjorde det, Linnea klippte ett hål i rumpan på honom + att hon nästan tog kallingarna också! =) 

 

   

 

Resten av dagen bjöd på afterwork med Melad, Lena och Rezarta. Vi möttes upp utanför Lounge, gick in och vände (på tok för mkt folk) och gick istället till grannstället Nivå. Där bjöds det på tacobuffe, billig öl och inte alls lika mkt folk + en massa snusk. Kul =) Dit går vi igen!  

 

  

 

Sen tog vi bussen ut till Melad och youtubade massa roliga klipp. Vi rökte vattenpipa och satt och snackade hela kvällen, eller tills klockan halv tolv rättare sagt, för det var då vi gick ut till bussen =) Konstigt nog var vi ruskigt trötta och ville bara hem till våra sängar =) Så fick det bli! 

 

   

 

Idag vaknade vi av solen igen, käkade lite frulle och stack in till centralen och där vinkade jag av Linnea som skulle till Trollhättan =) Sorgligt och skiljas men vi ses ju snart igen =) Efter det cyklade Rasmus och jag ut till Sannegårdshamnen och satte oss och solade. Vad jag inte visste var att huden kokade på mig och när jag kom hem hade jag stora blåsor på ansikte, hals och bröst. Kul kul att man har så rolig hud som inte tål nååååånting. Såg inte klok ut men tack gode Gud för Aloe vera. Nu har blåsorna försvunnit iaf, nu är jag bara illröd. Bättre det iaf :P Jag är van. Tappade lusten till allt efter det, jag som hade tänkt ha en riktigt effektiv pluggdag men så har det inte riktigt blivit. Grinade en skvätt i sängen istället och började städa. Så nu har vi ett nästan helt rent hem men inte har jag lärt mig nåt just. Braa bra, och imorrn ska jag jobba så inte mkt plugg där heller. Får sitta på kvällen. 

 

Så, det var allt för mig tror jag! Hoppas ni haft en bra helg, och ikväll också för den delen. Jag ska svulla chips/dip när Rasmus kommer hem med det. Han har varit hos Crisse och pluggat idag. Kommer väl snart =) 

 

Kiss&Love Lina! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Miss u too baby! Ses snart! tack för en superb torsdag-lördags helg ^^

2009-04-30 @ 22:47:28
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0