True colors

Hej. Idag är en grå dag. Minst. Supergrå skulle jag vilja säga. Inte alls nåt trevlig väder. Men det spelar inte så stor roll. För min del iaf. Bara det är fint imorrn, för då ska vi till uuuullareed. Haha, vilka pensionärer vi är. Vi är sex stycken och vi har bokat två bilar som vi ska hämta ikväll (som tur är som hyr vi bilar istället för en bussresa vilket sänker pensionärsvarningen en aning iaf). Det ska bli kul iaf :) 

 

Efter många om och men så gick vi efter skolan idag till premiäröppnandet av MAX vid (nya?gamla?stora?lilla?) ullevi och käkade. Det är tydligen en jättegrej att MAX öppnar här i Göteborg för det finns inte här, förutom i Allum eller vart det var. 

 

Jag läste det finaste inlägget hos Linnéa idag. Det handlade om vänskap. Jag är så tacksam att jag har dig som vän Linnéa. Jag gillade det du skrev om "delat badkar" ;D Håller verkligen med dig om allt du skriver. En riktig vän är guld värd ♥ 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Puss & Kram!

2009-04-05 @ 13:33:06
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0