Helgen

Heej. Här skiner solen för fullt och ändå sitter jag inne. Whooot? Jo faktist så städar jag och tvättar så det är därför jag håller mig inne. Lagade dessutom precis godaste fiskgratängen, mmm. Älskar fisk. Molly också. Hon fick nog hälften av all fisk :P 

 

Ullared var hur skoj som helst föresten. Så himla fint väder och trevligt sällskap ;D Fast det var väldigt mkt folk när vi kom dit, fanns inte en enda plats att ställa bilen på så ingen utav oss stog som vi fick. Vi åkte klockan åtta på morgonen och var hemma runt sex på kvällen. Efter det så bestämde vi att vi skulle ses hemma hos sanna och så blev det. Lite sent dock men :P Senare på kvällen åkte vi in till stan och gick till vårt Berså och slog klackarna i taket (ja näst intill)! Så himla roligt vi hade :) Efter lite nattmat på Max och sista bussen hem så slocknade jag rätt så snabbt måste jag säga. Tack för lördagen iaf :) 

 

   

  
 
Söndagen blev alltså en "vilodag" ;) Sov bort halva dagen men pallrade mig till sist upp och åkte in åt stan och handlade lite. Så gött och bara ligga i sängen och kolla på tv med en liten spinnande katt på magen. Hon kan också konsten att sova en heel dag. 

 

 

Och idag längtar jag bara tills det blir onsdag så jag får sätta mig på tåget hem. Min motivation till skolan har just nu lagt sig nånstans längs vägen tror jag. Dessutom så är det så himla himla tråkigt och vara själv här. Rasmus åkte föresten hem i lördags medan jag var i Ullared. Hemresan tog 5 timmar för honom, haha, stackarn. Tåget fastnade i Falköping och stog still där i 3 timmar och ingen fick gå av. Har jag nån gång nämnt att jag egentligen avskyr att åka med sj? Inte? Då säger jag det nu. Tusan i mig att det ska krångla varje gång man åker tåg. Okej, vissa resor går hur bra som helst och man sitter och tänker "guud va skönt det är och åka tåg". Men det är inte många gånger av alla gånger jag har åkt tåg. Aja nog om det :P

 

Nu måste jag fortsätta tvätta/städa. Kiss&Love Lina!


Kommentarer
Postat av: anna

mysigt ni verkar ha haft det :) känner igen den där toabilden, har en likadan på oss två. höhö:)



va kul att mollan ska vara hos papi! då ska jag mysa med henne:)

puss!

2009-04-06 @ 17:45:04
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna

haha, vi kanske kan ta berså nästa gång jag kommer till götet? :D



jamen självklart ska vi ha det! gud va mysigt. vi kanske kan grilla eller göra paj eller liknande och dega framför någon film?:)

puss

2009-04-06 @ 18:36:23
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Tjing tjejen!

2009-04-06 @ 19:18:22
Postat av: Madde

Tjing igen! Gör ett nytt försök :)Gick inget bra nyss...

Vore kul att ses, vi har öppet 10-18 onsdag och torsdag och stängt på fredag, samt öppet till 15 på lördag!

Jag jobbar varje dag och troligen Emelie med. Välkommen!!!

Påsk-kramar från Madde och Emelie

2009-04-06 @ 19:24:20
Postat av: anna

haha, jaja, men det gör väl inget? :) han kanske är ute på äventyr eller något någon kväll ;D vilken tid kommer du hem?

puss

2009-04-06 @ 19:49:15
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: annis

hahaha, så himla härliga var vi. saknar dom och den tiden! PUSS

2009-04-07 @ 14:06:50
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0