Grilldags

Heeeej. Befinner mig just nu på rivieran, 38 grader varmt. Skoja bara. Är i Degerfors of course. Men här är det också fint, dock inte 38 grader, om man inte står i duschen förstås. Sitter hos min pappa och gosilosar lite med Molly. Anna och mamma kommer snart hit, då ska vi grilla :D Så det är väl dags för mig att gå ut och försöka få igång grillen kanske. Pappa är inte hemma föresten, han är i säfsen, så jag har hela huuset för mig själv :) Inte fel. Rasmus är i Jönköping på Elmia (bilmässa) och kommer väl hem lite senare sen :) Tänkte också följa med dit ner, fast åka med Linnea, Stoffe och Lisa men jag struntade i det. Åkte till Lunedet med mamma och Anna istället och fikade och solade :) Så vi har nästan precis kommit hem därifrån. Så himla skönt och fint där ute, vid sjön. En kompis till mamma kom med sina två hundar också, så fina :) Anna och jag gick en runda bort till Knapped, där vi har varit med skolan på hajk för några år sen. I tvåan (gymnasiet) tror jag. Det btw var så himla roligt, hajken alltså. Kom på en massa tokiga grejer när vi gick där :) 
 
Kom hit i onsdags föresten, på eftermiddagen nån gång. Vi var inne hos Rasmus bror på kvällen och fikade och sen åkte vi hem till pappa. Igår åkte jag in till Karlskoga och mötte upp Linnea, Lisa och Linnea W :) Tog en fika och gick runt lite på stan. Sen gick jag ner till mitt gamla jobb och hälsade på Madde och Emelie. Där fick jag också lite fika ;D  Det blir mycket fika när man är hemma, det gillar jag ;) Så jag satt där och skvallrade en stund. Annars hände inte speciellt igårkväll, Rasmus var nere i svartå hos en kompis och kom inte hem förrän runt ett nån gång så jag somnade i pappas soffan med Molly på magen tror jag ;D 
 
Nee men nu borde jag nog sätta igång grillen tror jag. Ha en trevlig kväll! 
 

 
Kiss&Love Lina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0