When I see you I run out of words to say

Godkväll. Rasmus är nere och mekar med vår vespa som vi ska köra runt på i sommar. Var just nere och hjälpte honom lite, den är på väg att starta nu snart men den tänder inte riktigt. Men det löser han, det vet jag =) Stannade bara en stund, var tvungen att gå upp sen, mår så himla illa. Trodde jag skulle kräkas där nere. Men än så länge ligger det kvar och lurar i magen. Har känt så här i flera dagar nu; ont i huvudet, förkyld och mår illa. Antar att det är allergin, eller förkylning som fortfarande sitter kvar. 

 

Idag var jag till skolan en stund, fick lite respons på en text som jag skrivit. Väldigt bra faktist. Man kan ju tycka och tro att hjälp från svenska institutionen bara är till för de som inte kan svenska ordentligt men även för mig tex, som skriver bra och rätt kan ha mycket nytta av lite respons. Lite vad man kan tänka på, andra sätt att uttrycka sig osv. Annars idag har jag försökt plugga och läsa så mycket jag orkat men har mest bara sovit. Har inte orkat. 

 

Jobbade i söndags, eller gick brevid. Gick jättebra och fick en massa pass i sommar! Skitbra! Jätteglad för det, skönt att det löst sig med jobb. Dock inte för Rasmus ännu, det är svårt att få här. Men hoppas att han får nåt han också, nåt iaf. 

 

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig tror jag. Ha det så bra! 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: sandra-bloggen om träning och hälsa

Estoy bastante bien, y tu?:) haha

2009-04-28 @ 20:30:53
URL: http://fitnesswork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0