Första april

God Morgon. Inser nu att jag inte riktigt var vaken vid mitt senaste inlägg. Måndag.. Det var ju tisdag igår :P Idag iaf är det onsdag och jag har en ledig dag. Vi har en frivillig tenta som vi får göra om vi vill idag kl 9, för att få vg i en liten 1,5 poängskurs. Jag struntar i den tentan. Tänkte sova ut ritkigt imorse men det gick inte riktigt. Som alla kanske vet så är det 1:a april idag och jooomen jag blev lite lurad imorse, det får jag väl erkänna. Rasmus ropade "Hallå. Men gud sover du fortfarande" och jag vaknar upp och tittar på klockan och ser att den visar halv tolv typ. Han hade alltså ställt om både min klocka på mobilen, väckarklockan och vanliga klockan. Men i själva verket så var klockan bara typ halv åtta, vilket jag kom fram till först efter några minuter :P Inte för att halv tolv är sådär fruktansvärt sent att vakna en dag man är ledig, men jag får altid sån "ångest" när jag sovit för länge. Speciellt när det är så fint väder. Tror jag ska ta mig ut på en promenad snart.
 
Kiss&Love Lina!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja det är synd, men hör av dig när du är hemma nästa gång hjärtat, saknar dig vännen

2009-04-01 @ 14:38:49
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: anna

haha jag reagerade aldrig på att du skrivit fel ;D

2009-04-01 @ 17:24:22
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0